onsdag den 2. januar 2013

Aurikeltid!

Det er åbenbart tid til Aurikler. De kan i hvertfald købes overalt lige nu og i alskens skønne farver.
Min juleaurikel lever stadig - kryds fingre- der er bare lige sket det, at den ikke længere er så julet, for den har skiftet farve til orange, hmmm... Ved ikke lige hvad der er sket!
Jeg har købt to til og lur mig, om ikke jeg når at købe flere inden ugen er omme ;o)




Jeg kan så godt lide Ranunkler, så jeg vovede, at købe en enkelt. Jeg har altså ikke så gode erfaringer med, at  overleve disse skønne forårsblomster indendørs og den har også allerede overrasket mig med, hvor meget vand den kræver for ikke at falde sammen...

I dag vil jeg nyde solen, inden jeg igen starter arbejde i morgen, efter en dejlig juleferie. Hav en dejlig dag!

4 kommentarer:

  1. Ja aurikler skifter farve, når de står for længe indendøre. Underligt men det har jeg også erfaret, så nu ved du, at du ikke er ene om det.
    Sikken en smuk farve ranunklen har.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. En smuk plante, også selv om den skifter farve.
    Ønsker dig et dejligt haveår 2013.

    SvarSlet