mandag den 3. december 2012

Long time no see!!!

Ja det er længe siden jeg sidst har opdateret min blog og i mellemtiden har der været to nyankomster i mit liv.
Den første er min mors nye lille hund, som jeg lovede at hjælpe med at opdrage og passe, da moderen jo, som sagt, er en ældre dame og ikke længere så hurtig til bens! Den tog da totalt al min opmærksomhed og den var med i haven og 'hjælpe' til - eller det troede den!

Her har Pondus fået fat i en lille blomsterspand fra Fakta!
Vi fik timer til at gå med at jage spand.

Den anden nyankomst er min nye PC, hvilket er grunden til at jeg nu ENDELIG kan lægge billeder i bloggen.


Tjah sommeren gik hurtigt, men lidt arbejde i haven ud over leg med hunden blev det da til

Marts måned og køkkenhaven ligner ingenting endnu!

Drivhuset står næsten tomt

bortset fra nogle spæde græskarplanter og andet!

Pondus viste sig at være en lille graver, så der måtte sættes hegn op. 
Her ligger den ved min yndlings hosta.

Min nye arbejdsplads, bordet blev sat op i år og Pondus hjalp med at skrue det sammen!
Det er bare gamle profilbrædder der er skruet fast på to tværliggende brædder og så er det hængt op med vippebeslag, så det kan hænge ind til skuret.

Baghaven, til venstre det nyeste bed.
Hegnet satte jeg op i 2005.

Det nye bed som ellers kun skulle have været til hosta,
men der er jo så mange skønne planter, så hvorfor ikke plante lidt flere!
Og så den strategisk rigtigt anbragte solvogn!!

Drivhuset, som vi nu mest bruger til fremdrivning og kaffetår.

Den indhegnede terrasse bag huset.
Schokoladeblomsten blev rigtig stor i år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar