søndag den 23. december 2012

Det er så koldt derude!!!

Og alligevel har jeg været i Fakta og gjort mig en lille erhvervelse.


Hele 5 kroner måtte jeg slippe for denne søde lille bjørn.

Vel hjemme igen, fik jeg så øje på den gamle julestjerne og se nu bare hvor det går fremad. Man kan måske også tilføje, småt men godt, for det går lidt langsomt.

 

Før og nu! Farverne er blevet lidt skarpere og tydeligere. Det er nu lidt sjovt med sådan nogle planter alligevel, synes jeg. Planten står ved havedøren ud til altanen og der er dømt vinter i den kedelige stil.



Jeg er spændt på om jeg skulle være så heldig at mine potteroser overlever. Min opstammede rosmarin tog jeg ind, men den brød sig ikke om mit indeklima, så den står og ser meget vissen ud. Den tror jeg ikke kommer igen, desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar