torsdag den 8. marts 2012

Kaffen smager altså bedst ude

Vi havde fantastisk flot vejr idag og efter jeg havde været efter en del udkrudt i køkkenhaven drak vi eftermiddagkaffe i drivhuset i 20 graders varme og der er bare dejligt.
Bagefter fortsatte jeg med at jage ukrudt i miniformat i resten af baghaven. I år vil jeg forsøge at eliminere ukrudtet  fra første færd af således at jeg kan få udført så mange praktiske opgaver som muligt i år.
Skuret trænger, teressen trænger, osv osv osv.....
Vi ses!

4 kommentarer:

  1. men i dag må du nok drikke kaffen indenfor - ellers bliver den lidt tynd, det drypper ihvertfald her hos os. God weekend, og god fornøjelse i haven - det bliver vist havevejr på søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe! Ja, det danske vejr er omskifteligt og lur mig om ikke det også har sin egen charme :o)

      Slet
  2. Jeg kom bare lige forbi.
    Lyder rigtig hyggeligt med kaffe i drivhuset.
    Ha` en god fredag aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at du kom forbi :o)
      Ja jeg må sige at vi i stigende grad har brugt drivhuset til kaffeslaberas, det er simpelthen så huggeligt og samtidig har man tid til at overskue de bede der måske trænger til fornyelse.
      Håber du havde en god week-end!!!

      Slet